8 augusti 2013

Nytt utseende på bloggen

Jag har nog haft rätt gott om tid under sommaren, tycker jag mig märka. Jätteskönt! Jag har varit ganska pigg och eftersom vädret varit så varmt så har jag gärna hållit mig inne dagtid. Det märks på alla böcker jag läst, men även på att antalet blogginlägg snarast exploderat.

I alla fall om man betänker att det tidigare kunnat gå flera månader mellan inläggen- och detta trots att jag egentligen haft mycket att blogga om när det gäller det bloggen egentligen är tänkt att handla om: hypotyreosen, behandling och symtom, sjukförsäkringen och alla turer kring den, min rehabilitering och arbetsförmåga....

Idag har jag till och med hunnit göra något åt bloggens tidigare ganska tråkiga utseende. Nu känns den fräschare och jag är för tillfället ganska nöjd, men vet inte om jag kommer att ändra mer framöver. Hoppas att du känner att du kommit rätt trots det nya utseendet!

För om man säger: Det är ju inte utseendet, utan innehållet, som räknas!

Jag tar gärna emot kommentarer- och då särskilt om sådant som kanske skulle kunna göras bättre- under kommentarerna nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar