24 juli 2011

Dag 3

Idag delar jag tabletten och tar ½ nu på morgonen och ½ i eftermiddag. Vet inte riktigt vad som händer, men jag har fått ett tryck över bröstet och en stark olustkänsla omkring 5-6 timmar efter att jag tagit den hela tabletten.

Första dagen trodde jag att det berodde på att jag inte tillfört det T3 som kroppen varit van vid att få och att det berodde på detta, men igår verkade det mer som om jag fått i mig för mycket sköldkörtelhormon.

Vet inte om det naturliga hormonet är så mycket mer potent än de syntetiska medicinerna, men prövar med att tillföra det i lägre dos oftare. Tror inte att dosen är för hög, iallafall inte i förhållande till vad jag tidigare ätit.

Andra symtom är att jag svettas kopiöst! Det rinner svettdroppar på min hud, även när jag är i stillhet och det är väl inte så normalt.... Samtidigt har det ju varit mycket varmt och kvalmigt, med hög luftfuktighet, de här dagarna, så det är svårt att veta vad som är vad....

Spännande att se vad som händer idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar