26 juli 2011

Dag 5

Har mått mycket bättre idag!

Igår var jag olustig och mådde pyton, kände mig trött och stressad, värk i kroppen, orkade inte ta mig för någonting...

På kvällen kom jag på att jag ville bada, vilket jag inte gjort på säkert ett år, eftersom det tröttat ut mig så. Nu tog jag ett härligt varmt bubbelbad med väldoftande badolja och blev mör i hela kroppen, avslappnad och jättetrött, men på ett bra sätt!

Att 10-15 minuter av rätt aktivitet kan göra sådan skillnad är verkligen fantastiskt! Och att min kropp visste att det var just det den behövde! :)

Idag har jag varit mycket piggare och jag var ute hela förmiddagen och rensade ogräs, klippte grenar och fixade med annat i trädgården! Samtidigt som min mor var här och plockade av vinbären och gav mig en trevlig pratstund under arbetet!

Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar