2 februari 2012

Mera väntan....

I tisdags fick jag licensen i brev från läkaren på sjukhuset. Den hade ju skickats direkt till Läkemedelsverket, men de behandlade den inte eftersom den inte kommit in elektroniskt från ett apotek! Så jag åkte raka vägen till "mitt" licensapotek och lämnade in den och receptet på Armor Thyroid.

Nu hoppas jag att det går snabbt, för jag har bara medicin kvar fram till och med måndag!

Annars har det varit tyngre med andingen den här veckan. Förra veckan tyckte jag att jag kunde andas riktigt lätt, men i helgen fick jag en ny förkylning, som iofs inte är så tuff i sig, men som gjort varje andetag svårt att ta- igen!

Men ljuset är tillbaka och det är till och med ljust när jag kommer till jobbet nu! Jobbar ju oftast 15.30-17.30, så det är fortfarande mörkt när jag slutar, men inte så länge till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar