13 augusti 2011

Mer om tredje veckan...


Tidigare idag beskrev jag mina förvärrade symtom, men glömde vissa:

När jag skulle äta så kom jag på att jag även haft problem med matlusten under veckan. Det har tagit emot att äta och vid flera tillfällen har jag fått tvinga i mig lite mat, eftersom jag ju ändå behöver energin. Såväl smörgåstårta som omelett har tagit emot...
För att kroppen har fullt upp med annat än matsmältningen?

De sista dagarna har jag också haft ett sug efter kolhydrater, pizza eller pasta eller liknande. Egentligen försöker jag dra ner just  på kolhydraterna, eftersom många verkar må bra på LCHF-kost, men nu "behöver" jag dem verkligen... Känns det som....
Hjärnan som behöver snabb energi för att orka arbeta?

Ja, jag vet inte utan kan bara registrera vad som händer och gissa på orsaken....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar