23 september 2011

9 veckor

Under veckan har jag först tagit nya prover och därefter haft samtal med läkaren. Jag ligger fortfarande lågt, om än inom referens, så jag ökar på med en halv extra tablett per dag, dvs 2½ grain = 150 mg. Hoppas detta skall ge mig mer energi tillbaka...

Under veckan har jag haft ett par pigga stunder, då jag kunnat ta mig ut i trädgården och höststädat lite, men mest har jag varit så trött, så trött.... Ingen lust och ingen ork.... Fast jag så gärna vill.... Särskilt vara ute- för det mår jag ju så bra av! Hade tänkt åka och handla idag, så att min man skulle slippa göra det i helgen, men jag klarar bara inte av det....

Hoppas nya dosen gör susen, för jag har ju så mycket lust, ork och engagemang inom mig egentligen- det är ju bara det att jag inte har tillgång till den! Och ju mer jag försöker nå den, desto svårare är det..... Förstår om det låter konstigt!

Hoppas på att kunna ge en mer positiv rapport nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar