21 juni 2012

Trevlig midsommar!

Jag vill önska er alla en riktigt trevlig midsommar! Oavsett om du har ork och kraft att delta i ett rejält festande, ett midsommarfirande i det lite mindre formatet eller om du är en av dem som sitter hemma ensam och vet om att alla andra festar, umgås och har det bra.

Under många år var jag en av dem som satt (eller oftare låg) hemma för att jag inte orkade något annat och aldrig har jag känt mig så ensam som då! Storhelger som man inte orkar delta i är hemskare än vardagar man inte orkar med!

Så en stor kram till dig som inte orkar den här gången- det kommer andra tider! För mig kom vändningen med Liothyroninet och Armour Thyroiden och det är jag så tacksam för! Så även om jag inte orkar så mycket så är ändå skillnaden så oerhört stor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar